Točnice, točna, přesuvna

Točnice a přesuvny se používají k manipulaci s hnacími vozidly nebo vozy. Pohon těchto zařízení je zajištěn dvojicí pohonných jednotek napájených frekvenčními měniči. V případě osazení vrátku je rychlost navíjení lana opět řízena frekvenčním měničem. Zajištění polohy točnic a přesuven je řešeno hydraulicky poháněným závorováním. Obě zařízení mohou být vybaveny kolejovou brzdou pro zajištění stojícího vozidla.

Kabina je zateplená, vytápěná a s dostatečným prosklením pro zajištění výhledu obsluhy. Ovládání může být ruční nebo automatizované s řídícím systémem umožňující automatické najetí na předem zvolenou kolej.

Hříž

Hříž je vyhrazené zdvihací zařízení určené pro vyvázání dvojkolí nebo podvozku kolejového vozidla a jeho následnou opravu. Používáme koncepci nosných stolů uložených na zavěšených pohybových šroubech umístěných ve sloupech rámu hříže. Pohon těchto šroubů je centrální, což zaručuje přesnou symetrii zdvihu. Pohon pojezdu i zdvihu zajišťují asynchronní motory napájené frekvenčními měniči.

Řízení pohonu je ruční nebo automatizované s řídícím systémem - hříž pak pracuje ve vyvazovacím  a zavazovacím cyklu.